Vi som älskar My

Gå med i gruppen "Vi som älskar My" på facebook och följ min väg till utgivning


30 juli, 2009

Utlottning

Dags för en utlottning!

Har du läst ut alla dina semesterböcker? Legat hela dagarna i hängmattan? Då har du chansen att fylla på förrådet av böcker nu. Lämna en kommentar så är du med i utlottningen av följande böcker:

Nymåne av Diana Abu-Jaber och Den du inte ser av Mari Jungstedt. Kärlek, spänning och doften av nybryggt arabiskt kaffe utlovas =)

Lycka till!

Dragning! Dragning! Dragning! Dragning! Dragning! Dragning!

Å vinnaren är Lavendeldoft och vitt. Grattis!!!

21 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Böcker är ju aldrig fel.... håller just nu på med Nattfåk av Johan Theorin (kan rekommenderas).

Ha det gott, kram Marie

MiA sa...

Vad kul! Är det bara att lämna en kommentar här så är man med i utlottningen. Jag vill gärna vara med!

Kram

evamar - tävlingsblogg sa...

Oj, vad kul. Lämnar en kommentar och hoppas på tur.

PS. Ska slänga in en länk i min tävlingsblogg också lite senare. Har du månne ett slutdatum?

Lilli b sa...

Ja precis! Har ju läst ut alla sommarböcker,så jag hoppas på vinst

klevmarken_92@hotmail.com

Carita sa...

Hej! Jag vill vara med :)
Böcker är alltid skoj!

turkost@gmail.com.

suss sa...

Vad vore livet utan böcker??? Just nu läser jag del 3 av Damernas Detektivbyrå. Har nyligen avslutat Stieg Larsson-trilogin i form av ljudböcker. Alldeles förbaskat bra var dom. Familjen sa att jag var okontaktbar under tiden...... fick skavsår i höger öra av hörlurarna!! = )

Anonym sa...

Jag vill riktigt gärna delta i denna fina tävling. Min pojkvän är i militären så jag har ingenting att göra på dagarna - så en bok vore toppen! Jag läser alla sorters böcker.
Ha det så bra! Hälsningar santtu_nyberg@hotmail.com.

Nanna sa...

Jag är gärna med, böcker kan man inte få för många!

Julia sa...

jag är med och tävlar :)

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är gärna med och tävlar, när avslutas tävlingen?

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/july/bocker-3.html

info@annakarlsson.se

Erika sa...

Jag vill vinna

Lavendeldoft och vitt sa...

En tävling här hos dig vill jag inte missa! Böcker är alltid kul så jag anmäler moitt intresse!
Kram Linda

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Camilla sa...

Jag vill jättegärna vara med:) Tack så mycket för att du ordnar tävlingen:)
Kram<3
ps. min mail är bompestjej@yahoo.se ds.

Emma sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om böckerna:)!

Mysigt att kurra ihop sig i soffan och läsa nu när det blir mörkare på nätterna:)

Mia sa...

Åh, nä, jag har inte läst en enda bok som jag velat. Förstår inte vad jag gjort på min semester, men nu vill jag vara med i din utlottning iaf. :-D

Malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Behöver verkligen något nytt att läsa och vill självklart vara med i din fina tävling! Jag länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/bocker-4.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!KRAM!

Karin sa...

Hej
Vill gärna vara med i din tävling om bra böcker

Michaela sa...

Jag vill gärna vinna lite nya böcker!

Anonym sa...

Skulle vara perfekt att vinna med en sådan här regnig sommar:)
svartakatten@live.se

Anna sa...

Mari Jungstedt är lättläst! Har läst alla. Just nu läser jag Camilla Läckbergs senaste, men jag väntar ivrigt på din bok!!! Ha en skön helg! Kram